lauantai 8. helmikuuta 2014

Fail!

En tiedä oonko ainoa joka harrastaa tällaista, mutta kuvittelen biiseille musiikkivideoita pääni sisällä (kuulostaapa taas hyvältä :D). Kun jokin kappale lähtee soimaan niin mun aivot alkavat automaattisesti kehitellä siihen sopivaa videota. Tähän liittyen pakko mainita, että mulla on myös "kyky" kuvitella ihmiset joita en oo aiemmin nähnyt (siis vaikka laulajat, radiojuontajat tms.) mahdollisimman pieleen todellisuudesta. Näille molemmille häiriintyneille tavoille on yhteistä se, että järkytyn välillä suuresti kun saan lopulta käsiini kuvan siitä todellisesta versiosta. Viimeeksi näin kävi, kun joksikin Enrique Igleasiaksen ja Christiano Ronaldon välimuodoksi analysoimani Jamiroquai paljastuikin hieman erilaiseksi miekkoseksi.

                                                                  Lauran aivoissa:


In reality:


Nyt olen, jos mahdollista, järkyttynyt kuitenkin edellistäkin esimerkkiä suuremmin ja tämän kauhistumisen aiheuttaja on Miley Cyrus. Adore you -biisihän on aivan ihana, hidastempoisen siirappinen rakkauskappale. Ennen mun mieleen tuli aina sitä kuunnellessani jokin överisuloinen rakkaustarina jossa käppäillään käsi kädessä hiekkarannalla. No, eipä tule enää, sillä musiikkivideon oikea versio on taas kerran jotain ihan muuta.




Ja jos tässä ei ollut tarpeeksi, niin 




Se niistä yltiöromanttisista auringonlaskussa käpöstelevistä pariskunnista ja muista kuvatuotoksista joita rakkaat aivoni ovat taas minulle virheellisesti suoltaneet.

- Laura

Kuvat fanpop.com ja sodahead.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti